tisdag 8 mars 2011

Ny blogg.

Hejsan!
Nu har jag en ny blogg. Min förra hette; biancasryttare.blogg.se
Men nu ska jag berätta om dagen.
Idag har jag vart i skolan och grejat.
Sen efter skolan gick jag, Vilma och Smilla hem till Vilma. Först fick vi vänta lite tills Vilmas mamma kom med hemnyckeln. Sen gick vi in och åt mellis. Hallonkräm och mackor. Sen gjorde Smilla iordning en juice som smakade Apelsin och Persika. Gott. Sen satt vi lite vid datorn och tittade på Youtubeklipp. Sen gick vi ut och satte sig i Vilmas minibil. Där satt vi och pratade och sen åkte jag hem. När mamma hämtade mig åkte vi ner till stan och köpte det här;

Rosa och svart randig tröja














Vit och svart prickig topp















Svarta jeanstights














Rosa tights
















Måste sluta skriva nu. Men kommer mer imorrn.

Kramizzar // Malou & Musse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar